tisdag, april 22, 2008

Pick me up

Seriöst.Det går fan inte att ta dessa killar på allvar.Dom är ju bara så fruktansvärt skrattretande.Det är inte säkert att jag alltid genomskådar en pickupartist, men efter vissa vittnesmål att döma verkar det inte vara särskilt svårt, och det är just därför som jag inte kan hålla mig från att skratta en smula. Jag kan väl i förbifarten nämna att jag inte läst The Game själv, men att jag ändå lyckats bilda mig en ganska god uppfattning om vad det är för typ av killar som håller på med sånt här.Töntar som börjat träna och som nu vill ge igen för att den där söta tjejen på lekis inte ville kramas i kuddrummet.Jag vet att jag generaliserar men det går inte att komma ifrån att det måste vara något i grund och botten rubbat med människor som är så osäkra att dom tar vilka medel som helst för att själva må bra, och det gör mig väldigt ledsen. Att dom lyckats rättfärdiga sitt eget beteende så till den milda grad att dom aldrig reflekterar över vilka dom sårar i processen.

Inga kommentarer: