fredag, april 18, 2008

Dagens Youtubeklipp - En Vouge Dont let go



Jag hade en tjej i mitt fotbollslag som var helt besatt av den här låten.Vi åkte på cup till Lycksele, och som jag minns det gjorde hon inget annat än låg i sovsalen och lyssnade på denna låt.Sen om det verkligen var så illa, det går ju inte att svara på.

Låten är med i Set it off, den där actionfilmen där fyra tjejen åker runt och rånar banker.Jag älskade den filmen. Jag älskar fortfarande Blair Underwood! Jag har den till och med inspelad på VHS!!!När jag kommer få se den igen återstår väl dock att se.

Men jag kan inte påstå att jag förstod musikvideon något vidare.Till att börja med tyckte jag att Mehkhi Pfeiffer var en slemboll av mycket stora mått. Sen förstod jag inte hela den där grejen med en privat spelning i en skyskrapa. Det blev bara för bisarrt för mig att ta in.

Inga kommentarer: