onsdag, april 16, 2008

På tv ikväll

Ikväll börjar Big Love.Jag har sett ett par avsnitt och tycker den är bra men också fullkomligt absurd.Han som spelar Chloes pappa är fullkomligt jävla bindgalen, det kommer ni märka ganska snart.Han spelar också ruggigt bra vilket gör det hela än värre. Chloe har fula kläder genomgående, det ser ut som hon köper kläder från den där kollektionen på Haléns vid det här laget försvunnit, men som jag alltid undrat vem det är som handlar kläder ifrån för att det mest ser ut som några kvarglömda rester från 80-talet. En sak som jag dock frågat mig så här i efterhand är vad det är som gör Bill Paxton så himla grym.Okej att han ser bra ut för sin ålder, och att han tog Chloe som andrahustru bara för att hennes pappa tvingade henne, men vad är det egentligen? Kan han snurra på snorren eller? Jag förstår det inte. Men.Gillar ni intriger och sex så se Big Love.Ni kommer nog inte ångra er.

Inga kommentarer: