onsdag, april 23, 2008

Kvällens SATC

Jag försöker förstå mig på vad Carrie ser hos Berger. Han är ju en tönt.Visserligen en väldigt snäll tönt. Jag är väl som så många andra skadad av hennes förflutna med Big, men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är så fullkomligt uppenbart att det aldrig kommer hålla, just för att det till en början tagit sån tid för henne att bli kär, jag vill att hon ska falla pladask, eller att hon fortfarande förställer sig i hans sällskap. Men det är något generellt jag hatar med Carrie,något i högsta grad genomgående. Hon förställer sig på det där jobbiga sättet som alla tjejer ser och hatar, men som killar aldrig tänker på.Så här beter sig varenda älskvärd populär tjej i hela världen och jag hatar dem alla lika mycket.Typ kryper ihop i soffan och småler och låtsas vara små små kattungar eller något i den stilen.Jag har några av dem i min närhet och jag vill bara rycka tag i dem och säga åt dem att skärpa sig, dom förminskar både sig själva samt underskattar de män och killar som kommer i deras väg, och det är väldigt respektlöst. Folk har överseende med dessa människor för att dom så alltid är så fruktansvärt älskvärda och charmiga att man för sitt liv inte vågar göra dem förnär.

Inga kommentarer: