tisdag, augusti 04, 2009

Rsvpgalningen

En av mina så kallade vänner på Facebook rsvp:ar till alla event han blir inbjuden till. Inte nog med att han rsvp:ar till alla event i Stockholm, där han ju faktiskt bor, utan han svarar att han kommer attenda events i Malmö och Göteborg. Detta vore väl inte särskilt anmärkningsvärt om det inte vore för att han tackar ja till flera events i olika städer samma datum. Jag bara frågar mig varföööööör? Varför? I mina ögon framstår han som lite lätt ängslig, vill ha koll på läget och kanske inte vågar tacka nej av rädsla för att folk då ska hata honom. Men hela poängen med events försvinner ju om det är en massa jeppar som rsvp:ar till event de ändå inte kommer gå på. Av såna som honom. Jag bara önskar att han kunde sluta. En vanlig lördag kan han ha tackat ja till, jag skämtar inte, kanske fem olika events i tre olika städer, å det samtidigt som han själv håller i två andra events. Drives me crazy!

Inga kommentarer: