torsdag, augusti 06, 2009

Jobbigt läge

Vad i helvete ska jag ha på mig på URF imorgon? Jag ska bara stanna över dagen och orkar till skillnad från förra året inte konka på en ryggsäck med extratröjor. Så jag har alltså att välja mellan att svettas påbyltad med tröja på tröja, eller frysa och bli ännu mer förkyld än jag redan är. Största dilemmat står mellan kjol/klänning eller byxor. Jag känner mig så okvinnlig i byxor. Inte för att jag är det, utan för att jag inte har ett enda par byxor som sitter så snyggt och sexigt som jag vill. Men om jag har klänning måste jag ha strumpbyxor, och det är emot mina principer att ha det på sommaren. Jag svettas kopiöst om jag har strumpbyxor på mig sommartid. Leggings skulle ju kunna funka, om det inte vore för att jag då ser ut som en mammaledig 35-åring som försöker se ut som en kool 23-åring. Jobbigt läge.

Inga kommentarer: