onsdag, augusti 12, 2009

Inget unknown number

Mitt liv är så innehållslöst att jag aktiverar mitt medlemskap på Happy Pancake bara för att ha något att fördriva tiden med. Något jag bittert får ångra då en användare, med en i mina ögon rätt allmän presentation av vad han gillar och ogillar, postar ingenting annat än sitt telefonnummer. Inte för att det har någon betydelse, men herrn har inte heller illustrerat sin presentation med någon bild. Hade han det hade jag kanske kunnat förlåta honom, det finns ju trots allt vissa som är så desperata att de utan att känna människan ifråga faktiskt inte anser sig behöva någon bild, utan ringer upp främmande människor i hopp om att få kontakt. Jag tillhör inte den kategorin och förundras över att andra gör det. Jag menar, det kan ju inte vara så att AnteSthlm skulle komma på tanken att bara skicka sitt mobilnummer till mig om det inte vore för att han tror att det faktiskt skulle funka. Alltså måste han ha lyckats med denna metod tidigare. Eller så är han ytterligare ett bevis på att nätet bara är fullt av kompletta galningar som kommer stalka en till döds.

Inga kommentarer: