måndag, augusti 10, 2009

Dagens !



När jag gick i gymnasiet lyssnade jag sönder Ordkrigskivan. Med på den var Glaciuz the ICY, och jag var väl om inte kär, så mer eller mindre besatt av honom. Han var stenhård och så där stolt och arrogant som jag verkligen önskade att alla killar skulle vara. Och så hade han en tvättbräda som inte var av denna världen. Så var det med det. Nu är han med i Same blood boyz och påstående "bra för att var svenskt" har aldrig varit mer träffande. Det är så bra! Jag tycker inte han är lika snygg längre, tiden då jag lyssnade på rap för att killarna är söta är sedan länge förbi. Någonstans på vägen tyckte jag att det något lätt groupieaktigt att ens bry sig om något sånt. Det finns massor av brudar ( och kanske killar också) som inte bryr sig om en artist är bra eller inte, bara dom kan skryta med att dom knullat en känd person så räcker det. Att jag inte hör till en av dem, borde väl inte komma som någon överraskning. Faktum är att jag tycker dessa människor är ganska äckliga.

Inga kommentarer: