torsdag, februari 21, 2008

Bäst just nu Cassie Is it you



Varenda gång jag hör och ser Cassie försöker jag tvätta bort modellstämpeln på henne.Jag önskar att jag innerligt att jag undgått läsa om hur hon innan sin sångkarriär var en rätt lyckad skyltdocka. Det förstör så mycket av mitt intryck av henne. Det går liksom inte att skapa sig någon som helst uppfattning om henne som 2000-talets Aaliyah om hon i själva verket bara är någon som ska se söt ut. Hon skulle ju lika gärna kunnat ha varit med i ANTM. Men så är hon ändå helt okej.Hon sjunger lågmält och svalt om sexiga saker och jag är helt värnlös, speciellt då alla hennes goda egenskaper kombineras med Ryan Leslies genuina hantverkskunnande. Då blir det en låt som den här, som är så enkel, och som lika enkelt kunde vara lika tråkig, men som ändå blir den där jobbiga slingan man med väldigt kluvna känslor går och nynnar på i flera dagar.

Inga kommentarer: