fredag, februari 01, 2008

Jag sökte som jag redan nämnt till Tv-stjärnan. Vilket jag så klart ångrar eftersom jag inte gick vidare.Det är lite genant att överhuvudtaget erkänna det.I synnerhet eftersom programmet visat sig vara en karbonkopia av Idol, men sämre. Jag förstår verkligen inte vad juryn ser hos vissa av dem som i onsdagens program gick vidare. Och det skulle väl kunna vara avundsjukan men seriöst. Vissa av dem hör inte hemma i tv. Jag har bara så svårt att tänka mig att de skulle kunna locka till sig en miljonpublik bara på grundval av sin utstrålning, en utstrålning som dessutom haltar någon enormt, som i mina ögon helt saknar personlighet. Its beyond me. Men nu är ju programmet inte slut än, så jag får väl hoppas på att det framöver dyker upp utmaningar för svåra för dem att bemästra.

Inga kommentarer: