fredag, februari 29, 2008

Snillen spekulerar

Jag läser med stort intresse Kens blogg. Igår skrev han att han skulle göra en spelning i Stockholm, men att han inte kunde avslöja var. Jag är ju mer eller mindre galen, och kan därför inte heller finna någon som helst ro innan jag klurat ut en svår gåta. Som var Ken skulle spela. Jag dammsög nätet på information, om än lite väl lojt eftersom jag inte hade någon tanke på att gå på spelning, om det nu skulle vara så att jag lyckades ta reda på var den ägde rum. Men eftersom jag var trött och inte mitt vanligt fullkomligt besatta jag, så orkade jag inte ens tänka tanken att vad Ken i själva verket skulle göra, snarare än att ha en spelning helt och hållet på egen hand, typ gästa en klubb av något slag, istället gästa någon annan artist som hade spelning. Därför gick jag till sängs utan några som helst svar på denna gåta. Detta renderade i sin tur i att jag drömde att Ken spelade på, och jag skämtar inte nu, Peter Benton ( den där arroganta kirurgen i Cityakuten som fick en son som var döv)s sons begravning. Så det så. Hade det inte varit för att jag nu vet att Ken faktist gästade Mange Schmidt hade jag lika gärna kunnat förvandla detta fragment av min fantasi till sanning och alltså på allvar gått omkring och trott det. Folk som knarkar har ingen fantasi. Jag har så livlig fantasi att jag inte ens behöver knarka. I shit u not.

Inga kommentarer: