söndag, februari 03, 2008

"Jesus sa: vänd andra kinden. Vända kinden är det enda jag gjort."



Jag har börjat träna igen.Och att behöva stå ut med alla andra svettiga idioter som söker kontakt är egentligen anledning nog att ge upp innan man ens hunnit ta första tramptaget på spinncykeln. Men så överraskar tränaren med en låt som denna och all ilska tar jag ut på dom där idioterna som förstörde min uppväxt istället. Texten skulle inte kunna bli mer mitt i prick.Låten är perfekt inlagd i spinnpasset också för man får energi från igenstans av tempot och glädjen och bitterheten och ilskan och och och ...u just gotta love it.

"En gammal klasskamrat till mig,
nej jag vill inte gå på återträff och återträffa dig"

"Jesus sa: vänd andra kinden
Vända kinder är det enda som jag gjort"

Inga kommentarer: