lördag, juli 25, 2009

Tröst

Men jag har faktiskt fått en spelning. För när jag som bäst låg och deppade över att gubben nobbat mig fick jag ett mejl från min lärare som undrade om jag ville köra fem låtar på Momma på lördag! Fem låtar är typ ingenting, i bästa fall kanske åtta minuter på sin höjd, och jag tänkte göra en fuling och förbereda så jag kan spela tio om jag får. Men jag måste samsas om utrymmet med fyra andra av hennes adepter, så det kan bli lite tajt.

Till saken hör att det är lesbisk klubb, och jag är en tråkmåns som inte kan tänka längre än min mycket korta näsa räcker. Låtarna jag tänker spela är med andra väldigt förutsägbara, men de är å andra sidan de låtar som kom first to mind när jag fick erbjudandet. Behöver jag säga att She´s royal är en av låtarna? Och att It´s a pity är en annan?

Jag är hursomhelst sjukt taggad! Det ska bli så obeskrivligt kul. En vecka kvar och jag är redan nervös!

Inga kommentarer: