lördag, juli 25, 2009

Hår

Jag börjar bli ruskigt långhårig! Så att det är jobbigt. Jag lovade min frissa att inte komma tillbaka förrän tidigast i augusti men nu kliar det minsann. Det är när jag ligger på sängen och håret i nacken liksom böjer sig uppåt för att det är så långt som jag får lust att låna första bästa trimmer och raka av mig rubbet. Men mamma skulle nog börja gråta då tror jag, och det vill jag inte så jag får fint ge mig till tåls.

Och ju längre jag väntar desto bättre, för nu tänkte jag inleda projekt spara page. Jag har konstaterat att mitt hår växer ungefär en halv centimeter i månaden, och i den takten lär mitt hår vara Amelie från Montmartre långt till jul. Vilket är precis lagom. Den vänstra bilden ger ett ungefärligt hum om vad jag siktar efter. Frågan är dock om jag ska ha rak eller ojämn lugg. Det är frågan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojämn! Sexigast så.