onsdag, juli 29, 2009

....

Är inte The real housewives of New York det bästa som visats på väldigt väldigt länge? Gårdagens avsnitt när Ramona först flippar över att Alex bjuder med sin man på en tjejkväll, sen drar som askungen när klockan passerat ett visst klockslag, och där LuAnn fick dåndimpen av att presenteras med förnamn för en vanlig dödlig chaufför, var förstklassig underhållning om ni frågar mig. LuAnn var fram till igår, innan incidenten med chauffören min favorit, men i och med just denna tappade jag helt respekten för henne. Jag borde väl inte vara förvånad, men jag tilltalades av LuAnns klass och stil. Nu var det ju dock samma sak som fick henne att falla till föga. Trodde inte amerikaner var så noga med titlar, men när dom väl är det blir det en stor sak. Att sen Betteny reagerade så starkt gjorde ju saken så himla mycket roligare, hon illustrerade väldigt väl exakt hur fånig hela grejen var. Där vann Betenny desto mer respekt.

Det är något väldigt overkligt med dom här människorna, som om dom och deras liv inte är på riktigt, även fast det är så tydligt att det är just det.

Inga kommentarer: