måndag, juli 07, 2008

Shuuuuus

Jag kan inte få träskor att funka.Jag känner mig som den lantis jag är.Hur gärna jag än skulle vilja fronta ett par träskor på reggaeklubb så kommer det aldrig hända.Men det vore så underbart.Det skulle lösa alla mina skoproblem på mindre än en sekund.So far har jag köpt tre par skor denna vår. Lågbudget.Och som ett straff för min finnesnålhet, som alltid kommer sätta pris före kvalité, har samtliga par gått sönder.Först kinaskorna, som jag inte brydde mig om att reklamera, sen ett par ballerina från Indiska som jag hade på Erykah Badukonserten och som sprack, och som jag fick tillbaka pengarna för, och nu mina ninjaskor som tydligen inte pallade med en promenad från West Wood till Norrmalm utan börja gå upp i sömmarna.Men eftersom jag nu kommer befinna mig ute i skogen i ungefär en månad så kanske jag, när jag väl får återse civilisationen igen, har blivit så bonnig att jag med stolthet kan bära ett par träskor.Den som lever får se.

Inga kommentarer: