tisdag, juli 08, 2008

Eveliina hatar facebookupdejtraden

Jag börjar tycka att det här med facebookupdateraden har gått lite för långt. Det har jag tyckt länge, men nu har det gått över gränsen för vad jag kan tolerera.Så till den milda grad att jag bara för att försöka få fram hur absurt det är väljer att uppdatera med konstig jävla skit.Jag orkar liksom inte ta till mig all vardaglig jävla skit som dom här människorna tycks tro att jag skulle vara intresserad av att veta.Vilka jävla narcissister till vänner jag tycks ha.

Det får mig också att undra var gränsen för vad folk kan tolerera på facebookupdejtraden egentligen går.Typ Eveliina väntar barn.Eveliina är nyknullad.Eveliina vill dö.Eveliina är död.Var? Folk lämnar ut sig, men pallar inte med att folk lämnar ut sig själv i samma höga utsträckning, det är väl min aversion ett bevis på om något.Men samtidigt är det just de fjantigheter folk är beredda att lämna ut om sig själva,det tillrättalagda och den alltid lika lyckade fasaden så genomskinlig att man ständigt hoppas på någon någon enda gång ska lyckas vara så uppriktig,rättfram och sårbar man alltid är. Och just därför är det så roligt att driva det till sin spets genom att publicera uppdateringar som inte är annat än rena rama töntigheterna.

Inga kommentarer: