torsdag, juli 03, 2008

Dagens Youtubeklipp - Jah Cure To your arms of love



Till början var han inte så mycket mer än vanlig sommarkatt, med den i särklass bästa låten den sommaren.Men han vägrade liksom släppa taget. Visserligen har det varje sommar kommit en ny låt som kommit att bli minst lika betydelsefull som den första, vilket väl gör att han på sätt och vis fortfarande är en sommarkatt.Men ändå, jag hittar alltid tillbaka till honom, precis när jag som bäst behöver det. Och ikväll ska jag få se honom live.Det känns helt overkligt, på ett sånt där väldigt fjortisaktigt sätt som när man gick på lågstadiedisco och visste att sötaste killen i trean också skulle vara där. Lägg därtill att jag i sommar redan fått se Erykah Badu, och i höst kommer få se Stevie Wonder, så kan jag snart dö lycklig.Så fort 2Pac återuppstår och D'angelo tappar dom där 40 osmickrande kilona han lagt på sig vill säga.

Inga kommentarer: