fredag, maj 30, 2008

Veckans SATC

Blair Underwood, denna undersköna skapelse till man, går just nu att beskåda i såväl reprisen av SATC, Dirty Sexy Money och In treatment. Jag älskar Blair så jag är inte den som klagar.Faktum är att jag älskar Blair Underwood.

Avsnitten av SATC som visades i onsdags älskar jag dock inte fullt lika mycket, även om Blairs agerande är minst sagt högklassigt.Inget av avsnitten tillhör mina favoriter, kanske inte så konstigt med tanke på att Samantha får cancer i det ena av dem och Charlotte och Harry ligger och spyr större delen av det andra. Och så tror jag att den där ryssen kanske har ett finger med i spelet.Jag förstår inte vad Carrie ser hos honom.Han är ju gammal och äcklig.Förklara någon som förstår.För ingen av mina kompisar har någonsin haft så dålig smak.Även om dom på andra sätt lyckas hitta riktiga stolpskott, som slåss,super och gör andra dumma saker, så är dom iaf oftast trevliga att kolla på. Petrovsky är ju bara en pompous ass.

Bästa är ändå Mirandas självgodhet.Snacka om att jag känner igen mig!!!Det är ju så pinsamt att se henne stå där och försöka förklara för Steve att Blairs rollfigur är jättekär i henne.Så skämmigt.Och så Samanthas självdestruktivitet på det.Som bara får en att vilja gråta.

Inga kommentarer: