tisdag, maj 27, 2008

Jason Mraz förföljer mig

Jag svär.Så fort jag slår på radion så är han där.Finns det någon som helst möjlighet för mig att anmäla honom för ofredande?Han tror han kan komma undan med att vara lite småcharmig med sitt gitarrplinkande, och att det där plinkandet ska föra tankarna till den där solvarma versionen av Somewhere over the rainbow som kom för något år sedan och som jag faktiskt gillar, och som jag alltid tror låten är, och som jag hatar mig själv för att jag tror att det är när jag bara sekunden senare inser att det inte är det.

När jag för två år sedan sökte till Idol fick jag dagen igenom under åtta timmars väntan stå ut med att denna låt spelades i tid och otid då tjejen bakom mig blivit som besatt och inte kunde sluta lyssna på den.Den satte sig redan då men blev aldrig någon hit, det var någon demoversion av låten hon lyckats komma över, och jag trodde faran var över.Därför är jag både förvånad, men också djupt irriterad över att det tagit två år för den att nå denna framgång. Jag trodde liksom att detta var överstökat. Men nu måste jag stå ut med den här låten i två månader, minst, ytterligare.

2 kommentarer:

Kattens mamma sa...

Alltså.. Skriv ett inlägg till mig nu om hur och varför du sökte till Idol?

Eveliina Kokko sa...

finns redan.sök på Idol.