söndag, november 04, 2007

Missa inte Sandor / Ida ikväll. På Kanal om en timme. Själv har jag redan sett den och kommer nog zappa mellan den och Wimbledon, trots att jag starkt ogillar Kirsten Dunst. Men filmen finns på min att se lista, detta trots att den inte fick så bra kritik. Man måste se på skitfilm också bara för att lära sig skilja agnarna från vetet. Och så är ju Paul Bettany med.Han är ju så sööööööt. Senaste dagarna har blivit lite av en lite Kirsten Dunst overload då jag redan förra söndagen satt och hatade hennes rollfigur i Monas Lisas leende och igår såg Marie Antoniette. Den är ju inte så pratig överhuvudtaget så det var det uthärdligt. Tillsammans med Jennifer Garner måste hon vara två av de mest överskattade skådespelerskorna just nu.Och visst, jag kan medge att dom ser bra ut, men det är också de enda de har att komma med.

Inga kommentarer: