måndag, november 12, 2007

Jag brukar tycka det är lite töntigt när fans känner med sina idoler. Typ sörjer med dem och sånt. Pubertalt på något sätt. Och därför vet jag inte vad jag ska säga till mitt försvar nu när jag känner precis likadant som dom jag annars ser ner på. För stackars Kanye West,hans mamma har dött. Det är inte mer synd om honom än någon annan vars närstående dött, ändå gör det liksom ont i mig. Jag känner honom inte personligen, men hans musik och texter har betytt enormt mycket för mig och det är väl en av förklaringarna till att jag nu känner som jag gör, även om delar av mig vill bortfärda dessa känslor som löjliga. Vad spelar det för roll att jag sitter här och tycker synd om honom? Men om inte annat får detta mig att värdesätta mina nära och kära ännu mer, något som även andra händelser i min direkta närhet fått mig att inse hur lyckligt lottad jag är, och gjort mig mer uppmärksam på att just detta.

Inga kommentarer: