söndag, maj 24, 2009

Törn mi ån



Kevin Lyttle kommer till Stockholm på onsdag. Det finns egentligen bara en anledning till att jag vill se Kevin Lyttle, och det är just den här låten. Men jag vill inte dansa till den en halvkall onsdagkväll i början på maj, jag vill dansa till den het julinatt, då jag är solbränd och snygg. Just nu inte så mycket. Just nu är jag om inte pank, så i alla fall inte tillräckligt tät för att lägga ut minst 400 för att stå och trängas med en massa förortskids som kommit dit av samma anledning som jag, nämligen höra den där enda låten. Så det får vara helt enkelt. Eftersom han är ett onehitwonder lär han ju fortsätta turnera världen runt på sommarhalvåret med sin enda hit värd namnet, så det lär inte vara sista chansen. Och om det så är det, är det inget jag sörjer.

Inga kommentarer: