torsdag, maj 07, 2009

Om jag var en pojke



Om jag börjar tröttna på den här låten än? Nja, inte alls faktiskt. Men jag kan tänka mig att det finns vissa som hellre genomlider tortyr än tvingas lyssna på den enda gång till. Jag är därför ytterst tveksam till den spaning jag strax tänker leverera. Risken att folk tröttnat på originalet och därför inte vill befatta sig med något ens det minsta lik den, är nämligen överhängande. Men jag hyser stora förhoppningar om att den ändå blir en yttepytte liten sommarplåga. Bara pyttepytteliten. Och det som talar för det är att svennebanan ju bara lyssnar på reggae på sommaren. Det och på taskig eurodisco ( obs ej Kate Ryan, hon är GRYM). Då får radion gärna spela If i were a boy hur jäkla många gånger som helst, om det innebär att vi slipper eurodiscon. Men det är nog att begära bara lite för mycket.

Inga kommentarer: