torsdag, maj 28, 2009

Telefonskräck? Get over it!

Jag försöker prångla bort mina böcker till första bästa lättlurade stackare jag träffar på. Är det en bok som jag vill ha mer än hundra spänn för brukar jag genomföra affären rätt skyndsamt, men under den summa låter jag köparen styra. Nu har jag dock råkat på den segaste köparen i mannaminne. Vi har mejlat i snart tre veckor i ett försök om att komma överrens om när affären ska ske. Människan har fått mitt nummer men inte ringt, utan istället försökt messa, och sedan när messet inte nått fram ursäktat sig med att jag väl kanske inte har Comviq, vilket underförstått betyder att människan inte har cash på nallen och vill att jag ringer. Glöm din dröm. Vill du ha boken,får du väl för fan anstränga dig? Det är såna här tafatta idioter som jag och min pappa älskar att hata. Kan man inte ta några som helst egna initiativ, som att exempelvis övervinna sin telefonskräck genom att faktiskt öva sig i att prata med okända människor, får man väl klara sig utan kurslitteratur som man kunnat köpa för en billig penning. Och ja, jag vet att jag kommer få en kosmisk payback för att jag beter mig som en bitterfitta, men jag är beredd att ta skiten för den här idioten retar mig bara så fruktansvärt.

2 kommentarer:

RvS sa...

Hard fe sell - good book yu haffi fling away fe free inna right direction. Vadärdetförbokdå-ahadetvarflera-dashweh.

RvS sa...

...det fick bli en gammal goding. TUNE ->

___Danny I - Soldier___
http://www.zshare.net/audio/606511703a252d2f/