måndag, januari 14, 2008

Kollade på Top Model Kanada igår, och det var avsnittet då tjejerna får en makeover. Även om jag tidigare hävdat att man sållade bort några riktiga guldkorn kan jag faktiskt medge att några av tjejerna visade sig vara riktiga snyggingar under sina vanliga jag. Då tänker jag i synnerhet på den där tjejen som arbetar som slaktare.Hennes röda färgning blev helt makalöst snygg! När det kom till elimineringen valde juryn helt rätt, även om jag fortfarande tycker att dom borde be den där dragshowbruden som inte kan kontrollera sin käft att skärpa sig, hon har potential men verkar sakna vett att inse det. Programmet som helhet är fortfarande lite lamt, även om det känns som det ligger en del konflikter och gror, ska bli spännande att se vad som komma skall.

Inga kommentarer: