måndag, januari 21, 2008

Inte nog med att man helst bara ville slå sönder något när man ser Abbys förfall. På det så kastar dom in ännu en aptråkig skådis, som dessutom spelar en sjukt tråkig karaktär. Inte för att jag ogillar honom lika mycket som jag avskyr Jennifer Garner och Keira Knightly. Jag bara tycker att han saknar personlighet, karisma, utstrålning, ja det där som är så jäkla nödvändigt för att bli en lyckad skådis. Han har varit med i Sunset Beach för bövelen, borde inte det vara varning nog? Bara därför väljer jag att illustrera det här inlägget med den fjantigaste bilden på honom jag kunde hitta. Och nej, han är inte naken.Jag tackar någon barmhärtig manusförfattare som avstod från att också kasta in att Kovac, som skulle kommit vandrande på flygplatsen där Abby sitter helt bedrövad och självmordsbenägen. Då hade jag fan slutat titta.

Inga kommentarer: