onsdag, januari 23, 2008

Jag är djupt nere i ett träsk ingen hade kunnat förutse att jag skulle hamna i. Men där Perez Hilton åkte ut på sin bleka stjärt, ersatte jag honom med Eniros flygfoton och utsiktsbilder.Detta är vad jag nu istället sysselsätter mig med för Perez Hilton. Jag försöker förstå vad med detta som om möjligt kan vara så fängslande men det är fan omöjligt. Jag har utforskat allt norr om stan,men vad det lider kommer jag snart ha helkoll på hela Stockholm ur ett fågelperspektiv.

En annan helt sjuk sak jag också bara gör på jobbet är något jag valt att kalla växelbingo. Jag kollar om jag lyckas pricka in alla lika siffertal, alltså 11, 22, 33 och så vidare upp till 99.Hände inte igår och kommer nog inte hända idag heller. Låt detta vara en inblick i exakt hur galen jag är.

Inga kommentarer: