tisdag, oktober 23, 2007

www.celebheights.com kan man kolla hur långa alla kändisar är.Egentligen intresserar det inte mig så mycket.Jag har dock en besatthet.Att så fort jag ser en medelkort artist eller skådespelare,som alltså kan vara lika kort som jag, på tv raskt som bara attan gå in på imdb.com för att vaska fram personen ifrågas längd. So far vet jag, att jag, och min mamma, är lika korta som Brittany Snow, Britney Spears, Pink, Lisa Weil ( nästan koolast av allt, hon är ju trots allt Paris Geller, hallå liksom), Carmen Electra, Madonna, Jamie Pressly och Mena Suvari. Vad det är som gör att jag kan spotta någon och konstatera att vi nog är lika långa har jag inte orka fundera vidare länge på men kanske är det bara en god uppfattning om mina,och deras, tillkortakommanden.

Inga kommentarer: