måndag, oktober 15, 2007

Jag kommer gå som på nålar hela veckan. Veckan kommer vara som en enda lång nedräkning till sista avsnittet av Sopranos. Bara därför kommer jag råka hamna bredvid någon storkäftad kickers från Akalla som så klart ska avslöja upplösningen för alla sina 100 kickerspolare som tagit över vagnen helt och hållet med sina fullkomligt vidriga modestatements, där killarna har kungfuskor, mjukisbyxor, JÄTTEMYCKET hårspray, tjejerna mjukisbyxor, flipflops fast det är typ tjäle, JÄTTEMYCKET smink, och väldigt jobbiga Jambasignaler. Där kommer jag sitta helt utan något som helst försvar och inte våga säga ifrån och istället höra precis hur sagan Sopranos slutar. Så föreställer jag mig det i alla fall. Men så har jag ju också en tendens att var mer än lovligt dysotopisk ibland.

1 kommentar:

Culkin sa...

Det är ju därför man alltid har hörluar i kollektivtrafiken, så att man iallafall slipper höra på pöbeln.