onsdag, augusti 29, 2007

Ikväll kommer höjdpunkten som avslutar varje dokusåpa med lite värdighet. Programmet där de tävlande får chansen att TALA ut. Hela idén med detta avsnitt bygger på de konflikter som blossat upp under programserien som tittaren nu vill ha svar kring. Jag älskar just det här programmet för att det är lika delar pinsamt och underhållande. Kanske underhållande just för att det är så pinsamt att se somliga deltagare bli helt stumma av omgivningens elaka anklagelser,eller för den delen se andra storma ut i vredesmod. Det kommer väl förmodligen inte som någon direkt överraskning att Project Runways gruppterapi kommer handla om när Jeffrey var dum mot Angelas mamma, eller det faktum att en av de bästa deltagarna fuskade och åkte ur tävlingen. Just för att Keith blev utsparkad är det ju helt omöjligt att säga hur långt han hade kunnat komma. Han var lätt en av mina favoriter, just fram till det att det uppdagades att han fuskat. Hur som, förstklassig tvunderhållning ikväll klockan 21.00 på Tv 3. Och jag måste verkligen anstränga mig för att inte göra den där tokminen som Kayne gör hela tiden. Senaste dagarna har jag kommit på mig själv med att göra den bara för att känna hur det känns att spänna sig så där i ansiktet. MÅSTE.SLUTA.NU!

Inga kommentarer: