torsdag, augusti 02, 2007


Thorchwood var verkligen superbra de första två avsnitten, perfekta som piloter. Men nu har jag kommit ikapp några avsnitt efter att ha missat tre avsnitt då jag var på landet. Och jag är verkligen hänförd över att Tv 4 under påan kallar serien något av det största som hänt i Storbrittaninen. Och då framförallt för att effekterna är så fruktansvärt fula och fantasilösa. Oavsett om de ska föreställa älvor eller utomjordingar så är ser dom precis likadana ut och har något självlysande kring sig. Om det inte vore för just detta skulle jag också tycka serien var superbra men nu blir det mest skrattretande. Och det är så synd för serien är emellanåt rätt spännande, jag gillade verkligen zombieavsnittet,och tycker att det är sådant som manusförfattarna borde spinna vidare på istället för att komma med någon lila , kriminell utomjordning som förför människor.

Inga kommentarer: