lördag, augusti 11, 2007

50 cent är härmed utsedd till veckans tönt men också veckans smartaste marknadsstrateg.Biffen mellan honom och min alltimefavorit Kanye West har vuxit under de gångna veckorna och idag så höjde 50 cent insatserna ytterligare genom att meddela att han lägger av om Kanyes skiva, som släpps samma dag som Fiddys, säljer mer. Och hur mycket jag än må älska 50 för hans kärleksförklaring 21 questions ( i love you like a fat kid loves cake!)så blir jag så less på hans utspel. Nu kommer alla småbarn bara springa ut och köpa hans skiva för att dom så klart inte vill att han ska lägga av, alltså inte ladda hem den som dom förmodligen gjort annars. Det är smart men samtidigt så jäkla taskigt att jag blir ursinnig. Jävla tönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så töntigt att jag känner för att 15 miljarder ex av Kanyes.