torsdag, augusti 23, 2007

I gårdagens avsnitt av Seinfeld, The Limo, tog det mig en evighet att känna igen Peter Krause. Han var, eller såg kanske bara väldigt mycket yngre ut. Han spelade hur som helst en vapenglad nationalist.

Att alla dessa bekanta ansikten dyker upp i Seinfeld har gjort det till lite av en sport för mig att försöka komma på var jag känner igen människan ifråga ifrån, så snabbt som möjligt utan så lite hjälp som möjligt. Och med mitt galna psykopatminne så är det egentligen inte någon konst, och antagligen vardag för asociala typer som jag själv.

1 kommentar:

Culkin sa...

Du borde tävla med min flickvän då hon ockstå hittar alla möjliga skådespelare i alla möjliga serier.
Det mest imponerande var när hon kände igen Nikki Cox (från serien Las Vegas) i The Nanny, då Nikki var runt 12-14 år gammal.