måndag, september 03, 2007

I lördagskväll, strax innan jag åkte iväg till jobbet, hann jag se ungefär en timme av mastodontfilmen Gladiator. Jag tycker den är superbra och kommer nog se den några gånger till innan jag tröttnar. Även om jag inte hann se hela filmen i lördags så hann jag i alla fall se alldeles tillräckligt av Oliver Reed, för att inse att han är fullkomligt bedårande. Okej att han spelar en ganska kallhamrad slavägare i just Gladiator men jag blir fullkomligt betagen av den här mannens ögon! Varje gång jag ser Gladiator så drar jag en djup suck så fort han syns i rutan, så fina tycker jag hans ögon är. Sen så spelar Reed väldigt bra, han har en närvaro och utstrålning som är fullkomligt magnifik.Och den där lilla bögvippa han viftar runt med i tid och otid är något i en klass för sig.

Inga kommentarer: