tisdag, september 04, 2007

Tv 400 visar Stygga flickors klubb. Det är synd om mig för jag har inte den kanalen. Det är alldeles extra synd om mig eftersom jag vet vad jag går miste om, bara för att någon varit omtänksam nog att lägga ut ett litet klipp där en av subborna goes loca på Tv 400:s hemsida. Men eftersom Stygga flickors klubb är precis den typen av program min pappa föraktar mig för att jag njuter av att titta på så borde jag väl bara vara glad att jag missar det för då slipper jag höra hans förmanande stämma i mitt huvud varje gång jag kollar på det.

Men apropå det faktum att jag inte har Tv 400 så har jag huxflux fått Tv 8 och Tv 4 Sport, och detta upptäckte jag av en ren händelse då dessa nytillskott gjort att Kanal 9 bytt position. Så varför inte kasta in Tv 400 när ni ändå var i farten liksom, så att jag kan hänge mig fullständigt åt skräptv när det är som bäst, det vill säga Surreal life, Stygga flickors klubb och Ibiza ocensurerat?

Inga kommentarer: