fredag, september 28, 2007

Jag älskar överraskningar. Som när Tv 4 visade Mean Girls en måndag för några veckor sen. Sånt lättar upp min annars så tråkiga trista vardag. Så att Svt ikväll, precis innan The Wire visar Mitt stora feta grekiska bröllop är som manna från himlen.

Nu säger jag inte att MSFGB är den bästa romantiska komedin som gjorts , vilket för övrigt är The wedding singer, men det är en väldigt hjärtlig, charmig film och precis lagom mysig och sliskig för att en cyniker som jag ska kunna uppskatta den. Att Aidan är med skadar ju givetvis inte. Han var min favvo av Carries killar även om vem som helst fattar att det var ett förhållade som aldrig skulle funkat i längden, hur gärna de två än skulle ha viljat.

1 kommentar:

Culkin sa...

Mean Girls var en väldigt bra överaskning.
Underskattad film, "Fo Sho"!