måndag, december 28, 2009

Julia Timosjenkofläta



Den här kvinnan, för övrigt gift med Samuel L Jackson, spelar en av huvudrollerna i den mindre underhållande dramaserien 100 street centre. Jag har börjat kolla på det av samma anledning som jag trillat dit på Cold Case och Boones. För att det helt enkelt inte finns något annat.

I serien spelar hon en lesbisk domare. Och hon har alltid håret uppsatt i en Julia Timosjenkofläta tvärt över hjässan. Och jag avundas henne. Som bara den. Fatta att hitta en frisyr, och känna att den stämmer överrens med hela ens person att man beslutar sig för att ha den frisyren tills dagen håret börja falla av. Det kommer aldrig hända mig. För det första finns det inte en frisyr som är så gjuten på mig. Och för det andra är jag alldeles för rastlös för att nöja mig med att ha samma frisyr resten av mitt liv, jag tvivlar på att den frisyren finns, och om den finns måste den vara något i hästväg.

Inga kommentarer: