tisdag, december 22, 2009

Jag brukar ha för vana att googla gamla ragg ( ibland går jag under smeknamnet Supersnoken), bara för skojs skull. Det var ju bland annat så jag lyckades luska ut hur gammal Hashtomten egentligen var. Han hade för övrigt, sist jag träffade glömt bort hur gammal han sagt att han först var, vilket gör det hela än mer pinsamt!

Men nu över till en annan flamma. För hade vi inte haft sån sjuk jävla dålig tajming, och om han inte haft så ruskigt dåligt självförtroende att han inte pallade med min hårda hjärtliga ton, som går ut på att vara lite småvass emellanåt, tvivlar jag inte på att det kanske kunnat bli något mer än vad det nu blev, det vill säga ingenting. Kankse inte något längre bestående, men i alla fall något.

Jag googlade honom för att jag trodde att vi delade tunnelbanelinje, och för att jag inte sett honom på ett bra tag. Vilket gjort mig lite fundersam. Igår kom en fullkomligt logisk förklaring till hans plötsliga frånvaro på såväl blåa linjen, som i Kista Galleria. Tydligen dög det inte att springa på Huvudstabadet med småungar, och underhålla dem bäst man kunde med sina taskiga rapskillz, han var liksom tvungen att ha mer, ta mer. Han kommer få sitta där han sitter, men det kanske är bra för inspirationen? När han kommer ut kan han göra precis som Jay Z och 50 Cent och bli halvmedioker langare turned framgångsrik rappare. Jag menar, redan när jag träffade honom kunde han likt en schizofren mitt i ett samtal byta till engelska, vilket han förklarade med att han pratade mycket engelska...Nuff said. Maybe some time will do him good. Jag är bara rädd att det kommer göra mer skada än nytta, i synnerhet för hans redan taskiga självfrötroende. Men å andra sidan har han nu finally chansen att äta upp sig och bli lite mer biff, komma ut om två år och inte vara fullt lika mager som förr.

Inga kommentarer: