onsdag, december 23, 2009

Det jag skulle komma till i min gigantiska utläggning om skor och klänningar som gått mig förbi, var att jag står inför ännu ett val. I julklapp av jobbet fick jag en tidningsprenunmeration. Jag har visserligen ett helt år på mig att bestämma vilken tidning jag vill ha, men jag kan ändå inte låta bli att stressa upp mig lite i onödan. Ficke en för ett tag sen också, och valde då att förlänga min prenumeration på Filter, som övrigt är en jäkligt bra tidning, om det nu är någon som fortfarande undrar vad de ska ge till pappa i julklapp. Men det är så snålt och tråkigt att fortsätta på samma. Jag vill pröva något nytt. Samtidigt är jag inte helt säker på att jag behöver ytterligare en tidning som ska stressa mig med sin blotta närvaro på nattduksbordet.

I nuläget står det mellan Fokus, Café eller Språk. Möjligtvis även Topphälsa, men jag tror inte det lär hända. Någon som har bu eller bä att säga om dessa tidningar?

1 kommentar:

Kassie sa...

Inte Café, riktigt riktigt dålig tidning. Menlösa artiklar och knappt ens några utvikningsbilder (men de finns!

Jag förlängde min med ELLE, vardagslyx:)