måndag, januari 11, 2010

Mitt kontrollebehov är ju sedan länge väldokumenterat. Så då lär det väl inte komma som någon direkt överraskning att jag fick nippran när jag skulle rengöra tangentbordet på min bärbara. Det började med att min datorn var så trög att starta att jag blev galen medan internet höll på att laddas så jag började peta med ett gem mellan tangenterna. Och upptäckte att där fanns massa damm. Stora damtussar som satt fastkilade mellan tangenterna. Och då försökte jag ta loss tangenterna, och vet ni, det gick jättebra. Det gick också nästan jättebra att sätta tillbaka dem. Om man undantar b och p tangenterna, som gått sönder i processen och nu lutar helt fel, vilket betyder att jag mer eller mindre måste stå på dom tangenterna för att få något sagt. Mmm. Det är jag det. Kanske dags att söka hjälp, eller vad säger ni?

Inga kommentarer: