lördag, januari 23, 2010

Ge mig!




Vad är det för fel på mig? Kan någon snälla förklara? Jag behöver en bokstavskombination att skylla på. Den här låten kom för ett halvår sen. Jag har ett klart och tydligt minne av att jag hörde den, men förkastade den för att den lät för hård, för dålig, för digital, för icke dancehallig antagligen. Hur fan kunde jag göra det? Den är ju fullkomligt genial? Om någon gav mig ett dansgolv med 250 pers skulle jag pumpa den så hårt att alla skulle spräcka trumhinnorna, så jävla bra är den här låten. Och om jag inte hade ett dansgolv, utan stod på ett och svankade skulle jag hota med självmord om den som bestämde inte spelade den.

Ja, vad ska man säga om videon då? Jag är ändå förvånad över hur pass hög klass den håller. Tjejerna ser väl helt okej ut, men ingen av dem får mig att vilja kräkas för att jag känner mig så fet i jämförelse. Och sen håller ju Beenie stilen genom att inte falla riktigt lika lågt som Vybz som nog är den i särklass äckligaste jävla juckaren från Jamaica. Nu ska jag jucka lite framför spegeln med denna på störningsjoursvarningshög volym, sen ska jag äta!

Inga kommentarer: