fredag, januari 22, 2010

....

Fredagkväll innan löning och vad gör jag? Jo, jag sitter och knaprar morötter ( Beach 2010!) till På spåret, och väntar på att Big Bang Theory ska börja. Sen ska jag kolla Mad Men och sista avsnittet av Jersey Shore. Hade tänkt hyra film men med allt detta känner jag att jag klarar mig. Sen har jag en setlista att renskriva också. Smida planer. Skulle kunna gå ut om jag vill men jag ska spinna imorgon ( Beach 2010) och kan ändå inte dricka eftersom jag hädanefter ska lyda min kloke fars råd att bara dricka på sin höjd en gång i månaden. Kanske att jag unnar mig lite (osötad) nyponsoppa med smulanedi senare ( Beach 2010). Vore ju kul om Tönten ringde, men det lär nog inte hända. Förra veckan var det hektiskt, vilket det varit sedan vi började träffas för snart fem månader sedan, och då behöver man inte ha läst He is not that in to you för att förstå vartåt det barkar.

Inga kommentarer: