söndag, juni 21, 2009

Måste samla alla !




Jag har blivit mer eller mindre besatt av att hitta Mavala nr 61, Samoa. Detta efter att jag stod och höll i en flaska i någon sjaskig butik i Tensta, men inte köpte den, och sedan när jag gjorde återbesök kunde konstatera att den den enda flaskan de haft var borta. Och den tycks vara på väg ut ur sortimentet, för den finns inte på Åhléns eller Kicks. Nk har jag inte prövat än, skall göra så någon gång veckan som kommer.

Mavalas minilack har blivit lite av en grej för mig, jag har blivit besatt av att samla på mig vartenda ett i nyansen rosa till djupt vinröd. Men det resulterar också i att jag har kanske fem stycken nagellack som ingen utom jag ser någon som helst skillnad på. Jag menar, blodröd, tomatröd, oxblod, vinröd, horröd? Vem bryr sig? Bara jag som har en sjuk vana att kombinera mitt lack med örhängen eller skor.


Jag menar, är det någon av er som ser skillnad på bilden ovan och den nedan? Näe, trodde inte det heller.

Inga kommentarer: