lördag, juni 20, 2009

...



Jag fucking hatar klubbar som inte kan klämma ur sig vad det är för inträde. Och nej, det är inte som om arrangörerna glömt det, i så fall är har de väldigt konsekvent glömska. Varken på hemsidan, på fejan eller på något annat forum kan jag hitta vad det är för inträde. Och då kanske det finns någon som tycker att jag är snål men det handlar inte om att jag är snål, det handlar om att jag gillar att planera. Jag vill inte ha en obehaglig överraskning. Jag frågar mig varför en klubb håller inne med om inte informationen av allra största vikt, så i alla fall information av viss vikt? Är det för att arrangörerna tycker att de är för dyrt? Är de rädda att om de avslöjar att de kostar 20 - 50 kronor mer än konkurrenterna, så kommer ingen dyka upp? Vittnar det inte om en sjuk osäkerhet som arrangör? Att man inte litar på sin produkt? Men jaja, nu är det inte som att det vimlar av klubbar som vill föräras med min närvaro ikväll, så det blir väl till att gå till den där klubben som kategoriskt vägrar informera gästerna om vad det kostar.

2 kommentarer:

RvS sa...

Nu lät du som en tjänsteman (bra alltså). Var det en konsert du skulle på, eller Trinity? Jaja, ingen aning.

Eveliina Kokko sa...

Ingen konsert, och inte Trinity utan Bedroom. Känner jag dig?