måndag, oktober 26, 2009

Inte för att jag inbillar mig att någon har det minsta intresse i varför jag inte uppdaterat på nästan två veckor så kommer här en liten ursäkt/bortförklaring/anledning.
Jag har två jobb. Jag pluggar två kurser. Jag ska ha klubb på torsdag. Min bror undlät sig att berätta att han förlovat sig så jag fick reda på det genom facebook, och då kanske det finns dom som tycker att jag överreagerar om jag blir ledsen, men det blev jag. Så ledsen att hela förra veckan mycket på grund av pms gick som en äcklig hemsk bergochdalbana, inte alls den där sorten som är rolig och som gör att det ilar i magen. Tönten fortsätter att vara en tönt. Hittills har jag tagit alla initiativ, det borde väl vara en ganska god fingervisning om att killen inte är särskilt handlingskraftig. Jag har gått och blivit tjock. Så ja, jag har lite grejer jag måste reda upp och att då uppdatera bloggen kommer rätt långt ner på den listan.

Inga kommentarer: