söndag, december 05, 2010

...

Ja men vad fan har du i din jävla väska då om du får så jävla ont i axeln? kan man ju fråga sig.

Och svaret är
Min dator
Senaste numret av Filter
Mitt jobblock med artikelidéer som det står Evil plans and other stuff på
Min dagbok som det står Lovely bright ideas ( and some other shit) på
Tre pennor
Kalender
Plånbok
Menskopp ( åh jag verkligen <3 min menskopp, vi har en mycket speciell relation)
Några femmor och tior


Eller så har jag min gymväska och då skippar jag tidningen och jobblocket men har istället med mig en pocket bok, en låda morötter, nudlar, träningsskor, byxor, extra trosor, neccesär, tröja, sockar, parfym, två handdukar, pannband och en gammal sirapsflaska.

Ni kan nästan höra min axelmuskel skrika i förtvivlan, eller hur? ---...

Inga kommentarer: