tisdag, december 21, 2010

101221

Mamma och ringer och väcker mig jag ska inte säga vilken tid på dygnet och undrar om det finns schampoo, duschcreme och hudlotion i Stockholm. Nej det har vi inte här så det får du stå för själv. Det är väl inget jävla hotell heller? Skämta bara. Schampoot håller faktiskt på att ta slut så det är väl lika bra hon ta med sig sitt eget och sen lämnar kvar det. Så snål är jag, haha. Skäms inte ens för det.

Hur jag ska orka masa mig till Bromma flygplats imorgon klockan halv elva är för mig en gåta. En gåta I say. Men det ska bli så kul att träffa henne. Senast var i maj och då var hon inte riktigt sig själv för hon fick inte röka. Ska skämma bort henne grande. Enda fnurran på den tråden är att Änglagård är utsåld. Det löser sig. Får bli moule marinere istället.

Inga kommentarer: