fredag, december 03, 2010

101203



Så jäkla underbart att ha henne tillbak! Saknat henne som fan.

Just nu ligger jag och väntar på att mitt hår ska bli lite mindre blött så jag kan blåsa det till perfektion. Lyckades väldigt bra med detta konsttycke igår och förväntar mig att det hela ska återupprepas. Funderar vidare på vad jag ska ha på mig, vilket nagellack jag ska ha, samt vilka skor jag ska bära ikväll. Nagellacket är sist på priolistan, det avgörs av vad jag har på mig. Är besatt av att matcha, får klåda annars.

Har flängt runt halva stan. Var bland annat på loppis i Ropsten och hittade ett underbart köksbord som jag tänkte åka och köpa imorgon. Idag hade jag inte råd men sen pratade jag med jultomten som bestämda sig för att jag förtjänade något extra. Hittade också dessa underbara stövlar för ynka 75 kronor.



Tycker lite si och så om att köpa second hand men för 75 kronor kände jag att den delen av mig fick se sig besegrad. I synnerhet eftersom ett par likadana skulle kosta minst 200 på Lisa Larsson eller Beyond Retro. Nu är alltså frågan om jag ska ha dem ikväll. De är fodrade så har jag dem kommer jag svettas som faen. Men dom är så snygga och jag vill verkligen ha dem. Å andra sidan har vintern precis börjat så det kommer säkert gå fler tåg.

Ah well. Nu är håret fönredo. Näkemiin!

Inga kommentarer: