fredag, december 17, 2010

101217

Först nekade jag en kvinna på tuben min Metro och sa att hon kunde få den när jag läst färdigt. Just då höll jag som bäst på med City. Självklart blev jag färdig när hon klev av så hon fick aldrig tidningen. Dåligt samvete för det. I Råcksta såg jag med egna ögon hur en tjej tappade sin ena vante utan att märka det. Vanten låg kvar helt ensam, övergiven och eländig. Själv satt jag i tåget och kunde inte göra så mycket mer än bara vara. Men ångesten. Jag hatar ensamma vantar, de är så sorgliga. Jättejätte sorgliga. Och nu läser jag att Arsenal får möta Barcelona i nästan omgång av CL. Man ba jippie fakking ho. Okej vi har en kort ryss, man dom har en kort latinamerikan så det går ju på ett ut men nu får nog Wenger se till att sluta jiddra och börja trolla lite. Mitt hopp står till Samir Nasri. Mi love yuh!

Inga kommentarer: